T: +31 (0) 20 659 3228 | T: +31 (0) 20 659 7332 | E: info@starremedies.nl | I: www.starremediesshop.nl

Winkelwagen
Item added Item updated Item removed

Geen producten in je winkelmand.

Home » Nieuws

Star Remedies Nieuws

16 augustus 2021
Geen levering 30 agustus t/m 3 september

In de periode van 30 agustus  t/m 3 september zijn wij gesloten. Uw bestelling wordt verwerkt en verstuurd op maandag 6 juli. Plaatst u tijdens deze periode een bestelling bij ons, dan ontvangt u van ons als blijk van dank voor het wachten een leuk extra bij uw zending. Wat deze extra precies is, zult u […]

Lees verder
25 maart 2021
Franco levering vanaf Euro 95, ook voor glaswerk

Vanaf 25 Maart hanteren wij franco leveringen vanaf 95 Euro; en is tevens van toepassing op al het glaswerk.

Lees verder
17 maart 2021
Snellere leveringen binnen Nederland en Europe

Wist u al dat Star Remedies zowel verstuurd via UPS en PostNL! Zo kunt u zelf bepalen met welke vervoerder u uw zending wilt laten vervoeren. Neem bij vragen gerust contact met ons op.

Lees verder
5 december 2020
PostNL & UPS updates | update 27 Januari

Laatste update: 27 Januari PostNL De aanhoudende drukte als gevolg van de landelijke lockdown heeft gezorgd voor een vertraging van gemiddeld 2 werkdagen in de bezorging van een groot aantal PostNL pakketten. Zendingen kunnen daardoor mogelijk langer op "voorgemeld" staan. UPS UPS biedt uw zending ook de volgende werkdag aan.  Alle EU zendingen worden standaard […]

Lees verder
3 november 2020
PostNL vertragingen door explosieve toename online bestellingen.

Op dit moment ondervindt PostNL vertragingen bij de grote landelijke postsorteercentra door de explosieve toename van online bestellen. Momenteel is de vertraging van pakketpost ongeveer 2 tot 3 werkdagen. Wilt u uw zending sneller ontvangen, kies dan voor UPS.

Lees verder
18 augustus 2020
Geen levering 21 augustus t/m 28 augustus; 5% EXTRA KORTING met KB2020-5

In de periode van 21 augustus t/m 28 augustus zijn wij gesloten wegens het maken van bloesem essences. Uw bestelling wordt verwerkt en verstuurd op maandag 31 augustus. Plaatst u tijdens deze periode een bestelling bij ons, dan ontvangt u van ons als blijk van dank voor het wachten een leuk extra bij uw zending. […]

Lees verder
18 maart 2020
Belangrijk: welke maatregelen neemt Star Remedies

Geachte relatie, Wij houden u graag op de hoogte van hoe wij omgaan met de situatie in Nederland rondom het Corona (COVID-19) virus. Als eerste willen wij graag onze grote bewondering tonen voor iedereen die zich inzet om goed voor elkaar te zorgen! Welzijn van klanten en collega's heeft de allerhoogste prioriteit Bij ons heeft […]

Lees verder
6 maart 2020
P4-MAX

Waarom kiezen voor Syntifica P4-MAX? De vier krachtige natuurlijke ingrediënten zijn zodanig in ons laboratorium geformuleerd dat de antioxidantactiviteit van het mengsel wordt gemaximaliseerd en positieve synergie in de formulering ontstaat. Wat dit betekent is dat elke mg P4-MAX, als een complete entiteit, meer ABEL®-RAC-eenheden per mg levert dan de som van de ABEL®-RAC mg-scores […]

Lees verder
16 december 2019
PostNL stopt per 1 januari 2010 met rembours zendingen

PostNL Rembours Rembourszendingen hebben als voordeel dat de levering snel kan geschieden en u bij aflevering direct aan de deur betaalt. U ontvangt van ons een bevestigingsemail zodra de order verstuurd is. U kunt uitsluitend pinnen bij de PostNL chauffeur. De kosten voor de rembours zending zijn ook van toepassing op orders groter dan € […]

Lees verder
29 mei 2019
Bees Brilliance - Persoonlijke verzorgingsproducten op basis van Manuka Honing

Bees Brilliance is een huidverzorgingslijn die is geïnspireerd op honingbijen. Ons gezin werkt al meer dan een eeuw met bijen. Vandaag werken we met meer dan 5.000 bijenkorven, die zich op de meeste ongerepte plekken van Nieuw Zeeland bevinden. Al meer dan vier generaties bijenteelt gedijen onze bijen in een pure omgeving, waardoor zij unieke […]

Lees verder
1 2 3 8
© Star Remedies B.V. - 2021 - All Rights reserved
crossmenu